4 RIZIKA – REÁLNÁ TVÁŘ PRODEJE.
Není to hra na náhodu, není to zkouška, jestli to vyjde, nebo ne.
1. VYSOKO NASTAVENÁ CENA ZPŮSOBÍ NEPRODEJNOST
Důvěryhodně nepůsobí časté zlevňování cenynemovitosti. Naopak to u klienta vyvolává pocit, že nemovitost má skryté vady.
2. VAŠE BEZPEČNOST JE DŮLEŽITÁ
Kdo k vámpřišel na prohlídku, zájemce, zloděj, nebo realitní turista? Provedete ho celýmbytem, má vaše telefonní číslo, řeknete mu, kdy se vracíte z práce, žemáte alarm i co dělají sousedé. Nic mu nestojí v cestě přijít na návštěvuznovu, až nebudete doma.
3. ČERNÉ NA BÍLÉM
Nechcetepodepsat ani souhlas k nabízení vaší nemovitosti? Jak prodáváte auto?
Dáte ho dobazaru a nechcete žádnou smlouvu s bazarem, za kolik ho mají prodávat? Mítto černé na bílém je vaše ochrana. Víte přesně, na čem jste se domluvili nazačátku spolupráce.
4. KVALITA MÁ SVOU CENU
Pokud se rozbije spojka u vašeho miláčka,opraví vám to melouchař za flašku?
Když se budete rozvádět, najdete si tohonejlevnějšího advokáta?
Stejně taknejlevnější provize neznamená, že ušetříte.
PROBERTE VŠE S ODBORNÍKY A NASTAVTE CO NEJLEPŠÍ PŘÍPRAVU A PODMÍNKY PRODEJE
Petra Prosrová, realitní makléřka
www.petraprosrova.cz