Prodej nemovitosti přes realitní kancelář

Nevíte, zda prodat svou nemovitost pouze za pomoci svých "zlatých českých ručiček", a nebo tento zdánlivě lehký úkol svěřit realitní kanceláři. Následující příspěvek třeba trochu přispěje k Vašemu rozhodnutí.

uniweb weby

Mohlo by se zdát, že prodej vlastní nemovitosti by mohl být jednoduchým procesem. Vložíte si inzerát  na internet na pár realitních portálů a čekáte na prvního zájemce. Ze zkušeností však víme, že se Vám s největší pravděpodobností žádný neozve. Ba naopak Vám bude zvonit telefon slibujících realitních makléřů, že právě oni jsou ti nejlepší a že právě oni mají toho jednoho zájemce na Vaší nemovitost. Šance jsou tu velmi malé. Pokud budete jedni z těch šťastných, kteří opravdu narazí na seriózního zájemce, potom Vás s největší pravděpodobností čekájí hodiny strávených při řešení kupních smluv, daňových podání, řízení na Katastru nemovitostí a další administrativních úkonů. Věřte, není co závidět.

Tohoto všeho by Vás realitní kancelář měla ušetřit.

Služby realitní kanceláře ovšem nejsou zadarmo. Běžná kancelář si obvykle inkasuje 3-5 % provize z ceny nemovitosti, většinou v závislosti na rozsahu poskytovaných služeb a ceně prodávané nemovitosti.

Na provizi je potřeba se v tomto případě dívat jako na cenu poskytovaných služeb. Stejně tak jak když platít automechanikovi za opravu auta, nebo malíři za vymalování bytu, i když byste určitě obojí zvládli sami, ale výsledek by nebyl asi takový, jako když za Vás práci odvede profesionál a specialista. Realitní kancelář, v zastoupení svého makléře, je-li skutečně kvalitní, udělá pro prodej nemovitostí více, než dokážete vy sami. Nejen díky zkušenostem, ale hlavně díky aktivnímu vyhledávání kupujících. Kancelář má svou osvědčenou inzertní síť a umí vytvořit reklamní kampaň uzpůsobenou potřebám dané nemovitosti.

Jediná věc, která by mohla pokazit prodej vaší nemovitosti je špatný výběr realitní kanceláře. Na to, jak správně vybrat mezi mnohými realitními kancelářemi a jejich nabídkami služeb se podíváme příště.

Více informací na www.remax-czech.cz.

Autor: Lukáš Hrdina Článek může obsahovat komerční sdělení.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky


Hlavní zprávy