CO BUDE VAŠÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ?
- Starost o plynulý a bezproblémový chod recepce
- Vedení týmu zaměstnanců recepce a rozvíjení jejich dovedností
- Nastavení motivace zaměstnanců - např. cross selling, up selling
- Zodpovědnost za správnost vyúčtování akcí, vystavování faktur
- Práce s rezervačním systémem, vytvoření a správa revenue management na středisku
- Práce s informacemi od klientů, jejich včasné a správné předávání na jednotlivá střediska
- Spolupráce s ostatními středisky hotelu
- Aktivní účast při rozšiřování nabídky služeb teambuilding apod.
- Dohlížení na dodržování kvality poskytovaných služeb
JAKÉ POŽADAVKY JSOU PRO NÁS DŮLEŽITÉ?
- Hledáme komunikativního, samostatného a zodpovědného člověka se zájmem o služby v cest. ruchu
- Základní znalost anglického jazyka
- Časovou flexibilitu, organizační schopnosti
- Smysl pro dotahování věcí do konce, důslednost
- Praxi na obdobné pozici
KTERÉ VLASTNOSTI U NÁS UPLATNÍTE?
- Dobré komunikační vlastnosti
- Příjemné vystupování
- Pozitivní přístup
- Spolehlivost
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Velmi zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na kvalitě odvedené práce a dosažených výsledcích
- Volnost pro realizaci Vašich nápadů
- Možnost zajištění dopravy do zaměstnání
První kontakt telefonicky nebo emailem, zkušenosti s prací na pozici recepční podmínkou