- znalost české pracovně právní a mzdové problematiky, dobré organizační a komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, ochota učit se, praxe podmínkou
- příprava pracovněprávních dokumentů, správa osobních záznamů zaměstnanců v personálním systému, zajištění výběrových řízení, přijímání zaměstnanců, vyřizování pracovněprávních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů, příprava personálních podkladů do rozpočtů organizace, do žádostí o granty, pro registr sociálních služeb, zpracování statistik, reportů a podkladů pro management společnosti, evidence OOPP, školení BOZP a PO, koordinace a zajištění zdravotních prohlídek, spolupráce při zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
- prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení
Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.