- SŠ/VŠ v oblasti marketingu, žurnalistiky nebo mediální komunikace, dobrá úroveň mluveného i psaného projevu, orientace v mediálním prostředí, praxe se sociálními sítěmi, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, samostatnost, týmovost, flexibilita, ztotožnění se s činností Charity a jejími hodnotami (Etický kodex Charity ČR), ochota dále se vzdělávat v oboru
- poskytování kvalifikovaných informací především masmédiím a široké veřejnosti o plánech, dosažených výsledcích či postojích organizace k určitému tématu, příprava, plánování a řízení komunikačních kampaní, příprava tiskových zpráv a jejich distribuce, komunikace se zástupci médií a redakcí, sestavování a realizace komunikačních strategií, vypracovávání reportů a mediálních analýz a výročních zpráv, správa informačního obsahu sociálních sítí a webových stránek organizace, zastupování organizace v roli mluvčího
- prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení
Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.