Nejvíce se prodával světlý ležák Chotěboř Prémium, tvořil 67 procent celkového prodeje. Pivovaru se v uplynulém roce dařilo i z hlediska různých ocenění.
„Na podzim jsme získali již podruhé v naší krátké historii ocenění Pivovar roku,“ řekla za Pivovar Chotěboř Zdena Stryková. „Kromě toho se naše pivo Prémium stalo Dvanáctkou roku. Tyto ceny udělilo Sdružení přátel piva, je to tedy ohodnocení naší práce od samotných spotřebitelů. O to nás to těší více a je to samozřejmě i závazek do dalších let,“ doplnila Zdena Stryková.
Jako každý rok i vloni nechyběl na vánočním trhu Sváteční speciál. Je to třináct a půl stupňové pivo s karamelovou příchutí.
„Je o něj velký zájem a zákazníci jej vždy vykoupí během svátečního období. Mohu prozradit, že už teď dozrává Sváteční speciál určený na letošní Velikonoce. Do distribuce půjde 21. března,“ uzavřela Zdena Stryková.
Ilustrační foto (několikrát oceněný chotěbořský sládek Oldřich Záruba): Miloš Novák
Autor: Erika Nováková