Po čtrnácté Kolem Melechova

Čtrnáctý ročník amatérského silničního závodu Kolem Melechova se koná v sobotu 15. července a je součástí série amatérských závodů o Pohár Melechova (více na ). Pravidelně se závodu účastní okolo stovky cyklistů.

uniweb weby

Všechny kategorie odstartují hromadně z Dolního Města ve směru Světlou nad Sázavou a v Závidkovicích odbočí vlevo a budou stoupat přes Broumovu Lhotu na vrchařskou prémii v Lipnici nad Sázavou. Dál pokračují směr Krásná Hora a Kejžlice. V Kejžlici odbočí vpravo a pojedou směr Dolní Město, po zhruba dvou kilometrech odbočují vlevo na Kaliště. Na zhruba třicátém kilometru se v Kališti peloton rozdělí na delší a kratší trasu.

Delší trasu asi 70 km absolvují kategorie mužů (M1, M2, M3 – tj. muži do 60 let), kteří v Kališti odbočí vlevo na Humpolec a odtud směr Ledeč a do cíle. Kratší trasa zhruba 59 km je určena pro kategorie M4 (muži nad 60 let), Ženy a Junioři. Tyto kategorie v Kališti odbočí vpravo, sjedou Podivický kopec a na křižovatce Zahrádka se opět obě trasy spojí a pokračují přes Ledeč nad Sázavou do cíle. V Ledči nad Sázavou se Koželskou ulicí nesjíždí až k náměstí, ale v polovině klesání se odbočí doprava do Údolní ulice a pak opět vpravo do Havlíčkovy ulice a výjezd z města směrem do cíle,“ popisuje trať Josef Jukl, vedoucí organizačního týmu.

Více informací o závodě na: www.melechov.cz.