RECEPČNÍ, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE
Náplň práce:
- přijímání klientů, příprava občerstvení, zajištění dovozu a odvozu klientů
- administrativní činnost spojená s chodem pobočky
- příjem a vyřizování telefonických hovorů a e-mailů, příjem a odesílání poštovních zásilek
- správa a administrace webových stránek
- spolupráce s účetním oddělením, vedení pokladny, příprava účetních podkladů
- vyřizování záležitostí na úřadech
- zajišťování služby Pick-Up Servis - odvoz vozidla od zákazníka za účelem servisu a jeho vrácení po provedené opravě zpět
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Microsoft Outlook)
- ŘP sk. B podmínkou
- příjemné vystupování, komunikativnost
- aktivní přístup a schopnost pracovat samostatně na svěřených úkolech
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v příjemném a profesionálním kolektivu
- zázemí silné, prosperující společnosti
HLÁSIT SE: Svoboda David, tel.: 702 133 098, e-mail: david.svoboda@sudoma.cz - zaslat životopis, osobní schůzka lze sjednat emailem nebo po předchozí telefonické domluvě (k projednání doporučenky) + zaslaž životopis