Místo výkonu práce: Chrudim
Pracovní doba: Pondělí a středa 8,30-12, 12,30-17,30h
Úterý, čtvrtek, pátek 8,30-15,30h
NÁPLŇ PRÁCE: Co u nás budete dělat?
Aktivně oslovovat nové klienty na základě dat, doporučení i vlastního vyhledávání. Vyřizovat klientské požadavky na přepážce a po telefonu, poskytovat klientům poradenství. Připravovat a realizovat schůzky s klienty. Vyhledávat nové prodejní kanály. Reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu. Sbírat a zpracovávat obchodní tipy od kolegů a kolegyň z ostatních pošt.
Proč být jedním z nás?
Jako nováčka vás naučíme vše. Máme pro vás připravená školení, v rámci kterých si osvojíte potřebné znalosti a dovednosti pro výkon této pozice. Po úvodním zaškolení se o váš rozvoj stará tým profesionálů, který vám pomůže s obchodem. Práce na naší pobočce přináší Specialistům prodeje výhodu potencionálních zákazníků každý den.
Jakého parťáka do našeho týmu srdcařů hledáme?
Máte klienta na prvním místě - umíte mu naslouchat a dobře poradit. Zvládnete jednoduše popsat i složitější věci. Dokážete strhnout okolí ke společnému cíli. Jste prostě obchodníkem tělem i duší. Máte kladný vztah k počítačům a technologiím. Čeká vás práce v CRM systému, tedy bez (uživatelských) znalostí práce s počítačem se u nás neobejdete. Jste samostatní, všestranní a spolehlivost patří mezi vaše silné stránky. Máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: nabízíme zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky a hlavně pomůžete ostatním najít nejvhodnější řešení šité na míru přímo jim. Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od vašich výsledků. Školení, během kterého vás naučíme vše potřebné. Samozřejmostí je i další vzdělávání pro váš osobní i kariérní rozvoj. Odpočinek je důležitý - u nás máte týden dovolené navíc. Stravenky v hodnotě 90 Kč. Příspěvek na MultiSport kartu, dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních.
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedené e-mailové adrese.