Až do soboty 20. srpna je v šesti skupinách (Tisk, Nová média, Rádio, TV, Foto a PR a marketing) čelí program workshop, besed a přednášek s lektory, novináři a odborníky z České republiky, Slovenska, Polska a Německa. „Vyzkouší si práci novináře, tvorbu marketingového plánu, nahlédnou do zákulisí tvorby mediálních výstupů, jako jsou televizní a rozhlasového reportáže, články pro novinové či internetové zpravodajství a fotoreportáže,“ informoval Milan Pilař z obecně prospěšné společnosti Centrum Vysočina, která akci v Havlíčkově Brodě pořádá.
Hosty letošního ročníku budou mimo jiné novináři České televize, která je hlavním mediálním partnerem, Marek Wollner a Michal Kubal, německá novinářka Eva Eleonora Demmerle, polský bohemista Aleksander Kaczorowski či ředitel Knihovny Václava Havla Michael Žantovský, anebo bývalý diplomat Petr Kolář z think-tanku Iniciativa pro evropské hodnoty.
Hlavními partnery týdenní školy v Havlíčkově Brodě jsou: město Havlíčkův Brod, Kraj Vysočina, Evropské hodnoty, Iniciativa pro evropské hodnoty, Zastoupení Evropské komise vPraze, Americké centrum v Praze a Velvyslanectví USA vPraze, Knihovna Václava Havla, Rakouské kulturní fórum v Praze, Velvyslanectví Rakouské republiky v Praze, Polský institut v Praze, Slovenský institut v Praze a Velvyslanectví Spolkové republiky Německo, Americké centrum v Praze a Velvyslanectví USA v Praze.
Dalšími mediálními partnery jsou Český rozhlas, týdeník Marketing a média, informační agentura Newton Media, agentura Dark Side a agentura Lesensky.cz.
Mezi regionální partnery patří Deník, Jihlavské listy, zpravodajský portál REGIONVYSOCINA.CZ a televize HBin.
Dalšími partnery akce jsou Krajská knihovna Vysočiny v Havlíčkově Brodě, Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, společnost Amylon, Bosch Diesel Jihlava, jazyková agentura HOPE Brno, společnost ThePay a reklamní společnost Pross.
Foto: Jaroslav Loskot