Linka důvěry Střed rozšiřuje své chatovací hodiny

Linka důvěry Střed poskytuje své služby lidem v krizi pátým rokem a v loňském roce zaznamenala nárůst zájmu uživatelů o téměř polovinu.

obrázek: Linka důvěry Střed rozšiřuje své chatovací hodiny

Svědčí to o tom, že se linka důvěry stala vyhledávanou službou a zapsala se tak do povědomí obyvatel Vysočiny. Už více než rok je možné kontaktovat Linku důvěry Střed také pomocí chatu. Chat je blízký zvláště mladým lidem, kteří na internetu tráví větší množství času. S Linkou důvěry Střed ale chatují i lidé středního věku, většinou se jedná o ženy. Výhodou této formy komunikace je dobrá dostupnost, bezprostřednost, ale i dostatek prostoru pro ty klienty, kteří nenaleznou odvahu svěřit se odborníkovi v telefonickém hovoru či při konzultaci tváří v tvář. Chat pro ně může být důležitým prvním krokem.
Protože se na Linku důvěry Střed obracelo v loňském roce pomocí chatu poměrně velké procento našich uživatelů, rozhodli jsme se chatovací hodiny rozšířit. Linka důvěry Střed nabízí v současnosti deset chatovacích hodin týdně, a to každé pondělí, pátek a sobotu od 19.00 do 21.00 a každé úterý a nově i čtvrtek od 10.00 do 12.00.
Pro navštívení chatovací místnosti je potřeba mít připojení k internetu a přihlásit se v našich chatovacích hodinách na stránky www.elinka.iporadna.cz. V chatovací místnosti je vždy jen jeden klient a pracovník linky důvěry. Běžná doba chatu je do šedesáti minut.
Uživatelé mohou kontaktovat Linku důvěry Střed také formou e-mailu zaslaného na adresu linkaduvery@stred.info nebo volat denně od 8.00 do 22.00 na telefonní čísla 775 223 311 a 568 443 311.
Linka důvěry Střed je určena těm, kteří se ocitli v obtížné životní situaci a neumí si s ní sami poradit. Jde o jedinou službu tohoto typu na Vysočině. K nejčastěji řešeným tématům patřily v loňském roce především partnerské a rodinné vztahy, osobní a existenciální problémy, osamělost, týrání a zneužívání dětí, finanční tíseň či nezaměstnanost.

Autor: Lenka Fabíková

Další články