Deset projektů z Vysočiny o vítězství v T-Mobile Rozjezdech

Deset začínajících podnikatelů z Vysočiny se uchází v šestém ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy o podporu odborníků, finanční i materiální ceny.

uniweb weby

/uws_images/firmy/083199/clanky/deset-projektu-z-vysociny-o-vitezstvi-v-t-mobile-rozjezdech/000001_h.JPG

Ty mají pro vítěze regionálního kola hodnotu 106 tisíc korun a pro celostátního vítěze pak 700 tisíc korun. Šest z projektů přihlásily ženy, jen dva jsou zatím nápady, zbylých osm už běží. Nejčastěji jde o podnikání v gastronomii a cestovním ruchu, najdeme mezi nimi například i jojovací studio nebo výrobu sportovního náčiní. Nyní přihlášky zhodnotí porotci: zkušení podnikatelé i investoři, kteří se osobně s autory přihlášek uvidí od poloviny dubna do poloviny května na jednotlivých seminářích v regionech. Školení na téma budování značky, finanční plánování a propagace jsou zcela zdarma, na www.rozjezdy.cz se mohou přihlásit jak soutěžící, tak další zájemci o podnikání.

/uws_images/firmy/083199/clanky/deset-projektu-z-vysociny-o-vitezstvi-v-t-mobile-rozjezdech/000002_h.JPG
Letos se do T-Mobile Rozjezdů přihlásilo rekordních 409 projektů, o třetinu více než v roce předchozím (296). Rovná stovka projektů bojuje v Praze, 65 jich pochází z jižní Moravy a nejsilnější trojku tradičně uzavírají střední Čechy s 41 přihláškami. „Rekordní zájem nás těší, zejména pak řada projektů z IT a služeb v oblasti zdravého životního stylu: sportu, hubnutí i zdravého stravování,“ komentuje výsledky Eva Karasová, CSR manažerka T-Mobile, který je organizátorem Rozjezdů. „Překvapilo nás, že se sešlo hned několik služeb asistentek nebo třeba několik řešení pro časomíru na sportovních akcích. Zaměření projektů je ale pestré, mezi přihláškami je třeba výroba přírodních léků, chov pijavic nebo stavba maringotek,“ dodává.
/uws_images/firmy/083199/clanky/deset-projektu-z-vysociny-o-vitezstvi-v-t-mobile-rozjezdech/000003_h.JPG
Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů i investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, mezi projekty budou hledat neotřelé nápady v kombinaci s realistickým podnikatelským záměrem. Vítězové, v každém regionu tři, celkem tedy 42 projektů, získají pomocnou ruku expertů na marketing, komunikaci i finance a samozřejmě také materiální a finanční podporu. Na regionální vítěze čekají ceny v hodnotě přes sto tisíc korun (v tom 50 tisíc Kč finanční podpory v hotovosti). Celostátní vítěz pak letos získá 200 000 Kč na rozvoj projektu v hotovosti od T-Mobile, návrh regionální reklamní kampaně od profesionální agentury, finanční a personální poradenství a další ceny v celkové hodnotě přibližně 700 tisíc korun.
Vítěze porotci vyberou během regionálních seminářů, které proběhnou od 12. dubna do 12. května v devíti městech celé republiky. Brno je první zastávkou týmu, bude tu hned 12. dubna. Semináře jsou určené pro každého se zájmem o podnikání a jsou zcela zdarma. Zúčastnit se tedy může kdokoli, nejen soutěžící. Na programu je budování značky, finanční plánování i propagace na internetu a sociálních sítích. Pro řadu účastníků bude zajímavá i možnost setkat se s osobnostmi českého podnikání a osobně s nimi konzultovat svůj nápad, či probrat konkrétní problémy. Přihlášky.
Poslední vítězkou soutěže T-Mobile Rozjezdy na Vysočině byla Vymazlená kavárna Romany Dohnalové v Havlíčkově Brodě. Projektem už za pět ročníků prošlo 1700 lidí, podporu získalo 280 vítězů.

Autor: Martina Kemrová

Fotogalerie

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 17.03.2016 00:00



0 +
 

Hlavní zprávy